Οργάνωση Δήμου και Υπηρεσιών

Οργάνωση Δήμου και Υπηρεσιών

Οι Αιρετοί μαζί με τους υπαλλήλους του Δήμου οργανώνουν ομάδες εργασίας, σύμφωνα με τους άξονες ανάπλασης και ανάπτυξης. Συνεργάζονται με επιμελητήρια, το επιστημονικό δυναμικό της πόλης, τοπικούς συλλόγους, κρατικούς φορείς και κοινότητες, και αναλαμβάνουν, με την τεχνογνωσία και το όραμα τους, την ολοκλήρωση των απαραίτητων μελετών πάνω σε ένα αναπτυξιακό στρατηγικό πρόγραμμα (MASTER PLAN).

Θέτοντας τα θεμέλια της « Πραγματικής Συμμετοχικής  Δημοκρατίας»:                                        

Στελεχώνουμε,αξιοποιούμε τις Δημοτικές υπηρεσίες και βελτιώνουμε τις συνθήκες εργασίας.

Το νεοσύστατο Γραφείο πολιτών με ηλεκτρονικές διαδικτυακές εφαρμογές, θα φροντίζει για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας, τον έλεγχο και την επίλυση τους.

Δημιουργούμε γραφείο εξυπηρέτησης Δημότη για τους πολίτες που δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Θεσμοθετείται 24ωρος αριθμός έκτακτης ανάγκης.

Επεξεργαζόμαστε Μνημόνιο συνεργασίας της Δημοτικής Αστυνομίας με το Αστυνομικό Τμήμα Ιεράπετρας και τον Αστυνομικό Σταθμό Μακρύ Γιαλού.

Επικαιροποιούμε όλες τις κανονιστικές αποφάσεις του Δήμου, που σχετίζονται με την καθημερινότητα και την εύρυθμη λειτουργία της πόλης.

Ομάδα Ανάπτυξης της «Οργάνωσης Δήμου & Υπηρεσιών«, με την καθοδήγηση του επικεφαλής του συνδυασμού Αντώνη Πετρά (με αλφαβητική σειρά):

  1. Αγγελάκης Γιώργος
  2. Δαμασκηνάκης Μανώλης
  3. Καπαράκης Μανώλης
  4. Μπαλοθιάρης Κωστής
  5. Νταραράς Ηλίας
  6. Τζιρβελάκης Ιωάννης
  7. Φανουράκη Κυμάκη Δέσποινα

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμά μας για τον Οργάνωση του Δήμου & των Υπηρεσιών μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.dimosprotypo.gr/index.php/our-program/#1556266833262-a9033a0f-6e64

Αφήστε μια απάντηση